Procedure voor het indienen van klachten

 

Cappelle Haarmode probeert als erkend Haarwerkbedrijf fouten tot een minimum te beperken. Indien u toch een klacht heeft proberen we dit natuurlijk naar tevredenheid op te lossen. Als ANKO lid zijn we aangesloten bij de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken gevestigd in Den Haag. Indien u van mening bent dat uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost door ons, dan kunt u een klacht indien bij de Geschillencommissie. Klachten worden volgens het reglement Geschillenregeling ANKO sectie Haarwerken behandeld door de SGC, te downloaden op www.anko.nl.

 

ANKO

Postbus 212

1270 AE Huizen

035-5259500

www.anko.nl

 

Stichting geschillencommissie voor consumentenzaken

Postbus 90600

2509 LP Den Haag

070-3105310

www.degeschillencommissie.nl

 

 


Openingstijden:

Dinsdag: 08:30 uur tot 17:30 uur

Woensdag: 08:30 uur tot 17:30 uur

Donderdag: 08:30 uur tot 17:30 uur

Vrijdag: 08:30 uur tot 17:30 uur

Zaterdag: 08:00 uur tot 15:00 uur

 

Afspraak buiten onze openingstijden? Neem hiervoor contact met ons op. 

Contactgegevens:

Thomas de Rouckstraat 9

4611 EC Bergen op Zoom

Tel: 0164-255087

Whatsapp: 06-45620374

Email: cappellehaarmode@gmail.com